Sesar, M. (2022). Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452
Sesar, Marija. "Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452
Sesar, Marija. "Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera." Završni rad, Sveučilište VERN, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452
Sesar, M. (2022). 'Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 04.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452
Sesar M. Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2022 [pristupljeno 04.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452
M. Sesar, "Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452