undergraduate thesis
Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera

Sesar, Marija
VERN University

Cite this document

Sesar, M. (2022). Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452

Sesar, Marija. "Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452

Sesar, Marija. "Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera." Undergraduate thesis, VERN University , 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452

Sesar, M. (2022). 'Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 30 November 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452

Sesar M. Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2022 [cited 2022 November 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452

M. Sesar, "Analiza strategije kreiranja političkog imidža u medijima na temelju odabranog primjera", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:041452

Please login to the repository to save this object to your list.