Knežević, S. L. (2019). Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:440622
Knežević, Sara Lucia. "Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:440622
Knežević, Sara Lucia. "Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:440622
Knežević, S. L. (2019). 'Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:440622
Knežević SL. Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:440622
S. L. Knežević, "Sadržajni marketing osoba i proizvoda na društvenoj mreži Instagram", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:440622