Šućur, M. (2019). Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379
Šućur, Melani. "Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379
Šućur, Melani. "Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379
Šućur, M. (2019). 'Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379
Šućur M. Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379
M. Šućur, "Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379