prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije

Šućur, Melani
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Šućur, M. (2019). Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379

Šućur, Melani. "Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379

Šućur, Melani. "Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379

Šućur, M. (2019). 'Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 21 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379

Šućur M. Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2020 September 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379

M. Šućur, "Ponašanje potrošača pri donošenju odluke o online kupovini božoćnih poklona : primjer studentske populacije", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:177379

Islandora Bookmark - Please login to use this feature