Tomas, I. (2019). Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756
Tomas, Isabella. "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756
Tomas, Isabella. "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756
Tomas, I. (2019). 'Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 28.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756
Tomas I. Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756
I. Tomas, "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756