prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama

Tomas, Isabella
VERN University

Cite this document

Tomas, I. (2019). Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas, Isabella. "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas, Isabella. "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas, I. (2019). 'Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama', Master's thesis, VERN University , accessed 26 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas I. Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2022 May 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

I. Tomas, "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Please login to the repository to save this object to your list.