prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama

Tomas, Isabella
VERN University

Cite this document

Tomas, I. (2019). Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas, Isabella. "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas, Isabella. "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas, I. (2019). 'Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama', Master's thesis, VERN University , accessed 30 July 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Tomas I. Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2021 July 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

I. Tomas, "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756

Islandora Bookmark - Please login to use this feature