Tomas, I. (2019). Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756
Tomas, Isabella. "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756
Tomas, Isabella. "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756
Tomas, I. (2019). 'Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 03 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756
Tomas I. Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2021 March 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756
I. Tomas, "Utjecaj marketinške komunikacije na Instagramu na kupovnu odluku hrvatskih korisnika Instagrama", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:139756