Smolković, P. (2019). Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397
Smolković, Petra. "Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397
Smolković, Petra. "Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397
Smolković, P. (2019). 'Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397
Smolković P. Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397
P. Smolković, "Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397