Smolković, P. (2019). Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397
Smolković, Petra. "Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397
Smolković, Petra. "Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397
Smolković, P. (2019). 'Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 24 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397
Smolković P. Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2024 December 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397
P. Smolković, "Kriza na društvenim mrežama i njezino rješavanje na primjeru modne kuće Dolce&Gabbana", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:049397