Postružin, L. (2019). Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565
Postružin, Lucija. "Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565
Postružin, Lucija. "Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565
Postružin, L. (2019). 'Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565
Postružin L. Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565
L. Postružin, "Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565