prikaz prve stranice dokumenta Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama

Postružin, Lucija
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Postružin, L. (2019). Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565

Postružin, Lucija. "Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565

Postružin, Lucija. "Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565

Postružin, L. (2019). 'Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565

Postružin L. Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565

L. Postružin, "Specifičnosti komunikacije automobilskih kompanija na društvenim mrežama", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:795565

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.