prikaz prve stranice dokumenta Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka

Damjanović, Ana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Damjanović, A. (2018). Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079

Damjanović, Ana. "Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079

Damjanović, Ana. "Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079

Damjanović, A. (2018). 'Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 13.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079

Damjanović A. Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 13.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079

A. Damjanović, "Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.