master's thesis
Mystery shopping as a business tool for improving the communication with clients on the example of a bank

Ana Damjanović (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Damjanović, A. (2018). Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079

Damjanović, Ana. "Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079

Damjanović, Ana. "Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079

Damjanović, A. (2018). 'Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079

Damjanović A. Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079

A. Damjanović, "Tajno kupovanje kao alat poboljšanja komunikacije s klijentima na odabranom primjeru banaka", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:716079