Romek, M. (2019). Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
Romek, Marko. "Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
Romek, Marko. "Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
Romek, M. (2019). 'Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
Romek M. Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
M. Romek, "Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399