master's thesis
The impact of value adjustments and write-offs of customer receivables on the company's business result

Marko Romek (2019)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Romek, M. (2019). Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399

Romek, Marko. "Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399

Romek, Marko. "Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399

Romek, M. (2019). 'Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399

Romek M. Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399

M. Romek, "Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399