Romek, M. (2019). Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
Romek, Marko. "Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
Romek, Marko. "Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
Romek, M. (2019). 'Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 22 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
Romek M. Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2021 January 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399
M. Romek, "Utjecaj vrijednosnih usklađenja i otpisa potraživanja od kupaca na poslovni rezultat poduzeća", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:820399