prikaz prve stranice dokumenta Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina

Lovrec, Matko
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Lovrec, M. (2019). Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Lovrec, Matko. "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Lovrec, Matko. "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Lovrec, M. (2019). 'Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Lovrec M. Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

M. Lovrec, "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.