prikaz prve stranice dokumenta Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina

Lovrec, Matko
VERN University

Cite this document

Lovrec, M. (2019). Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Lovrec, Matko. "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Lovrec, Matko. "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Lovrec, M. (2019). 'Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 19 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Lovrec M. Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2021 October 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

M. Lovrec, "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070

Islandora Bookmark - Please login to use this feature