Lovrec, M. (2019). Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070
Lovrec, Matko. "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070
Lovrec, Matko. "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070
Lovrec, M. (2019). 'Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 25 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070
Lovrec M. Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2022 May 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070
M. Lovrec, "Enološki sajmovi kao element unapređenja prodaje vina", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:066070