prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda

Peček, Anton
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Peček, A. (2019). Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, A. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček A. Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

A. Peček, "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.