Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
The impact of social networks on buyers decision-making when buying a protein product

Anton Peček (2019)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Peček, A. (2019). Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, A. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 14 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček A. Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2019 October 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

A. Peček, "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551