prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda

Peček, Anton
VERN University

Cite this document

Peček, A. (2019). Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, A. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 21 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček A. Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2022 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

A. Peček, "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Please login to the repository to save this object to your list.