prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda

Peček, Anton
VERN University

Cite this document

Peček, A. (2019). Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, Anton. "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček, A. (2019). 'Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 01 August 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Peček A. Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2021 August 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

A. Peček, "Utjecaj društvenih mreža na odlučivanje potrošača pri kupnji proteinskog proizvoda", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:911551

Islandora Bookmark - Please login to use this feature