Burin, I. (2017). Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957
Burin, Ivana. "Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957
Burin, Ivana. "Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957
Burin, I. (2017). 'Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 06.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957
Burin I. Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2017 [pristupljeno 06.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957
I. Burin, "Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957