prikaz prve stranice dokumenta Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova

Burin, Ivana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Burin, I. (2017). Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Burin, Ivana. "Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Burin, Ivana. "Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Burin, I. (2017). 'Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Burin I. Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2017 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

I. Burin, "Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.