prikaz prve stranice dokumenta Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova

Burin, Ivana
VERN University

Cite this document

Burin, I. (2017). Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Burin, Ivana. "Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova." Master's thesis, VERN University , 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Burin, Ivana. "Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova." Master's thesis, VERN University , 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Burin, I. (2017). 'Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova', Master's thesis, VERN University , accessed 16 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Burin I. Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2017 [cited 2022 June 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

I. Burin, "Analiza čimbenika koji utječu na dugoročnu opstojnost brendova", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:090957

Please login to the repository to save this object to your list.