Čizmić, A. (2017). Kreiranje turističkog proizvoda za predsezonu i posezonu na odabranom primjeru (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:925928
Čizmić, Ante. "Kreiranje turističkog proizvoda za predsezonu i posezonu na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:925928
Čizmić, Ante. "Kreiranje turističkog proizvoda za predsezonu i posezonu na odabranom primjeru." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:925928
Čizmić, A. (2017). 'Kreiranje turističkog proizvoda za predsezonu i posezonu na odabranom primjeru', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 10.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:925928
Čizmić A. Kreiranje turističkog proizvoda za predsezonu i posezonu na odabranom primjeru [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2017 [pristupljeno 10.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:925928
A. Čizmić, "Kreiranje turističkog proizvoda za predsezonu i posezonu na odabranom primjeru", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:925928