specijalistički diplomski stručni
Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice

Filip Mijatović (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Mijatović, F. (2019). Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, F. (2019). 'Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović F. Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

F. Mijatović, "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463