prikaz prve stranice dokumenta Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice

Mijatović, Filip
VERN University

Cite this document

Mijatović, F. (2019). Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, Filip. "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović, F. (2019). 'Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice', Master's thesis, VERN University , accessed 22 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Mijatović F. Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2021 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

F. Mijatović, "Komuniciranje putem društvene mreže Facebook kao način stvaranja brenda na primjeru autopraonice", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:729463

Islandora Bookmark - Please login to use this feature