Tulić, M. (2019). Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497
Tulić, Marija. "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497
Tulić, Marija. "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497
Tulić, M. (2019). 'Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497
Tulić M. Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497
M. Tulić, "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497