prikaz prve stranice dokumenta Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar

Tulić, Marija
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Tulić, M. (2019). Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić, Marija. "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić, Marija. "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić, M. (2019). 'Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić M. Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

M. Tulić, "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.