prikaz prve stranice dokumenta Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar

Tulić, Marija
VERN University

Cite this document

Tulić, M. (2019). Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić, Marija. "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić, Marija. "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić, M. (2019). 'Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar', Master's thesis, VERN University , accessed 11 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Tulić M. Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2022 June 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

M. Tulić, "Društveno odgovorni marketing na primjeru kompanije Koestlin Bjelovar", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:401497

Please login to the repository to save this object to your list.