prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja

Bašić, Manuela
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Bašić, M. (2019). Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić, Manuela. "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić, Manuela. "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić, M. (2019). 'Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić M. Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

M. Bašić, "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.