Bašić, M. (2019). Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481
Bašić, Manuela. "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481
Bašić, Manuela. "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481
Bašić, M. (2019). 'Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 15 January 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481
Bašić M. Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2021 January 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481
M. Bašić, "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481