undergraduate thesis
The impact of influencers while choosing tourist destination and hotel accommodation

Manuela Bašić (2019)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Bašić, M. (2019). Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić, Manuela. "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić, Manuela. "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić, M. (2019). 'Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić M. Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

M. Bašić, "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481