undergraduate thesis
The impact of influencers while choosing tourist destination and hotel accommodation

Manuela Bašić (2019)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Bašić, M. (2019). Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić, Manuela. "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić, Manuela. "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić, M. (2019). 'Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 22 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

Bašić M. Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2019 May 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481

M. Bašić, "Utjecaj influencera prilikom odabira turističke destinacije i hotelskog smještaja", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:948481