Dudović, P. (2019). Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843
Dudović, Patrik. "Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843
Dudović, Patrik. "Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843
Dudović, P. (2019). 'Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843
Dudović P. Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843
P. Dudović, "Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843