Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača

Patrik Dudović (2019)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad

Dudović, P. (2019). Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843

Dudović, Patrik. "Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843

Dudović, Patrik. "Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843

Dudović, P. (2019). 'Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 19.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843

Dudović P. Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 19.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843

P. Dudović, "Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843