undergraduate thesis
The way of positioning the first Croatian sparkling wine in the minds of consumers

Patrik Dudović (2019)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Dudović, P. (2019). Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843

Dudović, Patrik. "Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843

Dudović, Patrik. "Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843

Dudović, P. (2019). 'Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 24 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843

Dudović P. Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2019 May 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843

P. Dudović, "Pozicioniranje prvog hrvatskog pjenušca u svijesti potrošača", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:253843