Horvat, N. (2019). Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379
Horvat, Nikola. "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379
Horvat, Nikola. "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke." Završni rad, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379
Horvat, N. (2019). 'Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 22.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379
Horvat N. Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 22.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379
N. Horvat, "Primjena odabranih alata za internetski marketing na primjeru odabrane tvrtke", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:245379