Njirić, L. (2019). Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720
Njirić, Lucija. "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720
Njirić, Lucija. "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720
Njirić, L. (2019). 'Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720
Njirić L. Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720
L. Njirić, "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720