Njirić, L. (2019). Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720
Njirić, Lucija. "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720
Njirić, Lucija. "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720
Njirić, L. (2019). 'Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 03 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720
Njirić L. Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2021 March 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720
L. Njirić, "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720