Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Defining the function of crisis communication in customer relationship management in the context of analysed relationship

Lucija Njirić (2019)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Njirić, L. (2019). Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Njirić, Lucija. "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Njirić, Lucija. "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Njirić, L. (2019). 'Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 20 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

Njirić L. Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2019 October 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720

L. Njirić, "Krizno komuniciranje u funkciji upravljanja odnosima s klijentima na odabranom primjeru", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:353720