prikaz prve stranice dokumenta Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda

Knežević, Valentina
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Knežević, V. (2019). Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455

Knežević, Valentina. "Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455

Knežević, Valentina. "Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455

Knežević, V. (2019). 'Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 06.05.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455

Knežević V. Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 06.05.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455

V. Knežević, "Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.