Knežević, V. (2019). Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda (Specijalistički diplomski stručni). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455
Knežević, Valentina. "Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455
Knežević, Valentina. "Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda." Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455
Knežević, V. (2019). 'Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda', Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, citirano: 28.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455
Knežević V. Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2019 [pristupljeno 28.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455
V. Knežević, "Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda", Specijalistički diplomski stručni, Veleučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455