Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda

Valentina Knežević (2019)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Knežević, V. (2019). Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455

Knežević, Valentina. "Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455

Knežević, Valentina. "Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455

Knežević, V. (2019). 'Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 19 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455

Knežević V. Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2019 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455

V. Knežević, "Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455