Knežević, V. (2019). Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda (Master's thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455
Knežević, Valentina. "Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455
Knežević, Valentina. "Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda." Master's thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455
Knežević, V. (2019). 'Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda', Master's thesis, VERN University , accessed 02 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455
Knežević V. Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2025 April 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455
V. Knežević, "Marketinške aktivnosti za unaprjeđenje poslovanja i povećanje prodaje u periodu izvan sezone potrošnje promatranog proizvoda", Master's thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:694455