Kovačević, E. (2019). Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734
Kovačević, Elena. "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734
Kovačević, Elena. "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi." Završni rad, Sveučilište VERN, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734
Kovačević, E. (2019). 'Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 18.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734
Kovačević E. Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2019 [pristupljeno 18.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734
E. Kovačević, "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734