prikaz prve stranice dokumenta Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi

Kovačević, Elena
VERN University

Cite this document

Kovačević, E. (2019). Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević, Elena. "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević, Elena. "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi." Undergraduate thesis, VERN University , 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević, E. (2019). 'Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 01 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević E. Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2019 [cited 2021 December 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

E. Kovačević, "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Please login to the repository to save this object to your list.