undergraduate thesis
Media sponsorship as a tool for public relations in theory and practice

Elena Kovačević (2019)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Kovačević, E. (2019). Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević, Elena. "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević, Elena. "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević, E. (2019). 'Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 23 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

Kovačević E. Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2019 [cited 2019 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734

E. Kovačević, "Medijsko pokroviteljstvo kao alat odnosa s javnošću u teoriji i praksi", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:274734