prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu

Mažuran, Tina (2018)
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Mažuran, T. (2018). Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran, T. (2018). 'Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 30.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran T. Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 30.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

T. Mažuran, "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.