prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu

Mažuran, Tina
VERN University

Cite this document

Mažuran, T. (2018). Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran, T. (2018). 'Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 25 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran T. Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2022 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

T. Mažuran, "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Please login to the repository to save this object to your list.