Mažuran, T. (2018). Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243
Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243
Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243
Mažuran, T. (2018). 'Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 23 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243
Mažuran T. Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 November 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243
T. Mažuran, "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243