undergraduate thesis
Influence of a specific brand's promotional message on a specific social group

Tina Mažuran (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document...

Mažuran, T. (2018). Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran, Tina. "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran, T. (2018). 'Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 24 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

Mažuran T. Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 May 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243

T. Mažuran, "Utjecaj promotivnih poruka određenih modnih brendova na određenu društvenu skupinu", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:225243