prikaz prve stranice dokumenta Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta
Pristup korisnicima matične ustanove
specijalistički diplomski stručni
Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta

Goluža, Marta
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Goluža, M. (2018). Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, M. (2018). 'Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža M. Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

M. Goluža, "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.