prikaz prve stranice dokumenta Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta

Goluža, Marta (2018)
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Goluža, M. (2018). Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, Marta. "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta." Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža, M. (2018). 'Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta', Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 11 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Goluža M. Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta [Master's thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2020 July 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

M. Goluža, "Analiza marketinške komunikacije na društvenim mrežama odabranog turističkog resorta", Master's thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:224642

Islandora Bookmark - Please login to use this feature