završni rad
Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje

Leonardo Kos (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Kos, L. (2018). Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, L. (2018). 'Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 18.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos L. Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 18.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

L. Kos, "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781