prikaz prve stranice dokumenta Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje

Kos, Leonardo
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Kos, L. (2018). Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, L. (2018). 'Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 29.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos L. Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 29.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

L. Kos, "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.