Kos, L. (2018). Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781
Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781
Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Završni rad, Sveučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781
Kos, L. (2018). 'Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 10.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781
Kos L. Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2018 [pristupljeno 10.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781
L. Kos, "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781