prikaz prve stranice dokumenta Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje

Kos, Leonardo
VERN University

Cite this document

Kos, L. (2018). Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, L. (2018). 'Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 20 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos L. Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2022 May 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

L. Kos, "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Please login to the repository to save this object to your list.