Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Presentation of new product to potential customers as a part of the increase of sales volume

Leonardo Kos (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Kos, L. (2018). Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, L. (2018). 'Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 22 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos L. Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

L. Kos, "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781