prikaz prve stranice dokumenta Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje

Kos, Leonardo
VERN University of Applied Sciences

Cite this document

Kos, L. (2018). Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos, L. (2018). 'Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Kos L. Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

L. Kos, "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781

Islandora Bookmark - Please login to use this feature