Kos, L. (2018). Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781
Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781
Kos, Leonardo. "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781
Kos, L. (2018). 'Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 05 March 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781
Kos L. Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2021 March 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781
L. Kos, "Prezentacija novog proizvoda potencijalnim kupcima kao dio povećanja obujma prodaje", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:549781