Herljević, M. (2017). Analiza medijskih navika i preferencija nove publike (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601
Herljević, Mia. "Analiza medijskih navika i preferencija nove publike." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601
Herljević, Mia. "Analiza medijskih navika i preferencija nove publike." Završni rad, Sveučilište VERN, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601
Herljević, M. (2017). 'Analiza medijskih navika i preferencija nove publike', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 23.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601
Herljević M. Analiza medijskih navika i preferencija nove publike [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2017 [pristupljeno 23.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601
M. Herljević, "Analiza medijskih navika i preferencija nove publike", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:615601