prikaz prve stranice dokumenta Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika

Šket, Matija
Veleučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Šket, M. (2018). Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256

Šket, Matija. "Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256

Šket, Matija. "Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256

Šket, M. (2018). 'Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 21.10.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256

Šket M. Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 21.10.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256

M. Šket, "Važnost motiviranja prodajnog osoblja na odabranom uzorku ispitanika", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:018256

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.