Bošnjak, L. (2025). Analiza stavova ciljanih javnosti o reklamnoj kampanji BMW-ovih motocikala (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:943303
Bošnjak, Luana. "Analiza stavova ciljanih javnosti o reklamnoj kampanji BMW-ovih motocikala." Završni rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:943303
Bošnjak, Luana. "Analiza stavova ciljanih javnosti o reklamnoj kampanji BMW-ovih motocikala." Završni rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:943303
Bošnjak, L. (2025). 'Analiza stavova ciljanih javnosti o reklamnoj kampanji BMW-ovih motocikala', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 01.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:943303
Bošnjak L. Analiza stavova ciljanih javnosti o reklamnoj kampanji BMW-ovih motocikala [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2025 [pristupljeno 01.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:943303
L. Bošnjak, "Analiza stavova ciljanih javnosti o reklamnoj kampanji BMW-ovih motocikala", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:943303