prikaz prve stranice dokumenta Uloga gastronomskih festivala u brendiranju Zagreba
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga gastronomskih festivala u brendiranju Zagreba

Horvat, Marijana
Sveučilište VERN

Citirajte ovaj rad

Horvat, M. (2025). Uloga gastronomskih festivala u brendiranju Zagreba (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045074

Horvat, Marijana. "Uloga gastronomskih festivala u brendiranju Zagreba." Završni rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045074

Horvat, Marijana. "Uloga gastronomskih festivala u brendiranju Zagreba." Završni rad, Sveučilište VERN, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045074

Horvat, M. (2025). 'Uloga gastronomskih festivala u brendiranju Zagreba', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 01.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045074

Horvat M. Uloga gastronomskih festivala u brendiranju Zagreba [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2025 [pristupljeno 01.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045074

M. Horvat, "Uloga gastronomskih festivala u brendiranju Zagreba", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:045074

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.