Keliš, A. (2024). Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne (Završni rad). Zagreb: Sveučilište VERN. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680
Keliš, Adriana. "Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680
Keliš, Adriana. "Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne." Završni rad, Sveučilište VERN, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680
Keliš, A. (2024). 'Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne', Završni rad, Sveučilište VERN, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680
Keliš A. Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište VERN; 2024 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680
A. Keliš, "Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne", Završni rad, Sveučilište VERN, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680