Keliš, A. (2024). Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680
Keliš, Adriana. "Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne." Undergraduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680
Keliš, Adriana. "Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne." Undergraduate thesis, VERN University , 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680
Keliš, A. (2024). 'Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680
Keliš A. Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2024 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680
A. Keliš, "Uloga strateških odnosa s javnošću u osobnom brendiranju na primjeru izvođača Baby Lasagne", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:012680