završni rad
Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća

Leon Janiška (2018)
Veleučilište VERN
Citirajte ovaj rad...

Janiška, L. (2018). Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, Leon. "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, Leon. "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća." Završni rad, Veleučilište VERN, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, L. (2018). 'Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća', Završni rad, Veleučilište VERN, citirano: 25.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška L. Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća [Završni rad]. Zagreb: Veleučilište VERN; 2018 [pristupljeno 25.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

L. Janiška, "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća", Završni rad, Veleučilište VERN, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061