Janiška, L. (2018). Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća (Undergraduate thesis). Zagreb: VERN University . Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061
Janiška, Leon. "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061
Janiška, Leon. "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća." Undergraduate thesis, VERN University , 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061
Janiška, L. (2018). 'Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća', Undergraduate thesis, VERN University , accessed 19 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061
Janiška L. Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University ; 2018 [cited 2024 December 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061
L. Janiška, "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća", Undergraduate thesis, VERN University , Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061