Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
An analysis of the possibility of introducing own brand on an example of a medium-sized textile enterprise

Leon Janiška (2018)
VERN University of Applied Sciences
Cite this document

Janiška, L. (2018). Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, Leon. "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, Leon. "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća." Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška, L. (2018). 'Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća', Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, accessed 21 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

Janiška L. Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća [Undergraduate thesis]. Zagreb: VERN University of Applied Sciences; 2018 [cited 2019 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061

L. Janiška, "Analiza mogućnosti uvođenja vlastite robne marke na primjeru srednje velikog tekstilnog poduzeća", Undergraduate thesis, VERN University of Applied Sciences, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:146:402061